Wednesday 9 November 2011

famly aku + 2 gurl???.....

assalamualaikum.....
ni nk cite pasal famly aku...
3 boy 2 gurl + 2 gurl = ????

*haaaa msti xtau ape kn...
hahahaha.....
famly ak ni kecik jew...
ad abah, mak, abg, aku n adk ak je....
ak ni ank ke2 dr 3 beradik (*sowg je gurl)
yg + tu....ahli baru dlm fmly ak..
kakak ipar n ank buah ak...



*pic ni mase mak n abh ak kawin 10 april 1983....ni pic dulu2 nyerr...


*haaa...ni yg skung nyerr,......comel kn....(love so much kt mak abah)..

*pic bawh ni la yg ak ckp ad + 2 gurl tu....yg diri kt tengah2 tu, baju wane biru tu...tu la akak ipar ak n anak buah ak.....

*yang duduk depan sekali En. Aminuddin dan Pn. Salimah (abah ngn mak ak)....
Baju itam tu...ak laNajwa...
Bju biru sebelah aku tu Azhar (abangaku) 
yg kecik tomel tu Darwisyah (ank buah aku), s
ebelah nye Siti Arbaiah (kakak ipar ak) 
yang bju wane coklet tu adk ak (Ismat Muiz name nyer)


*ni la fmly ak......walaupon xramai...tp kecoh serumah (*klo sume nye berkumpul).....
arap2 brtmbah la lg ahli fmly ak ni...hehehehe...akak cpt2 la tmbh lg yer......heeee

*takat ni je ak nyer citer... aku "SukaHidupNi"
salam.....

No comments:

Post a Comment