Thursday 28 February 2013

Cinta Hati Aku

Assalamualaikum....

  • Arini nk mengimbau saat mula2 perkenalan dgn si dia " Conversation started Oct 8, 2012 " eh bkn la.....rupe2 nye pnh chat ngn die sblm ni la "Conversation started March 15, 2012" waaaa.....lame da rupe nye pnh chat ngn die...n  pastu masing2 menyepi..... 
  • 8 Oct 2012 dengan permualan "Salam....." jam 11.43p.m si dia menyapa aku, ak jawab la balik salam nye tu " wsalam..." bermula la dialog yg simple...
 Si dia : Mnje mke awk ea huhu. Sory
Aku : Oit...huhu (dalam hati sebenarnye berbunge2 di puji)
Si dia :  Tgh wat pe to. Awk knl sye tk huhu (blh die tnye sy!!)
Aku :  awk knl sy ke (aku membalas)
  • Ni la serba sikit ayat2 permulan yg biase owgdok chat, guy tnye gurl n gurl tnye guy kn....huhuhuhuhu, sampai la bertukar2 no.phone masing2
  •  Selama lbh kurg seminggu brkenalan "14 Oct 2012" stat la hubungan yg serius bersama ngn si dia,  "Mohd Fikri " nama di beri, sesuai sangat dengan orang nye yg suke berfikir...hehehehe, walaupun ada beberapa perbezan di antara kita....hati ku tetap pada mu...(cehhhhwah)
  • Mohd Fikri bertemu denganmu adalah takdir,
    menjadi temanmu adalah pilihanku,
    tapi jatuh cinta denganmu itu di luar
    kemampuanku..
    Kata yang paling simple adalah I
    Kata yang paling indah adalah LOVE
    Dan orang tersayang adalah YOU.
    That’s why I LOVE YOU

No comments:

Post a Comment